Pages

Wednesday, May 12, 2010

Hari ini buat ape????

Pulang dari kerja, aku dan community untuk Annual Dinner ada test food kat ROYAL CHULAN HOTEL.

sampai sana lebih kurang pukul 7.30mlm ar.

so kali ni punya annual dinner memang best, TERBAIK, gempak n grendddd ar.

so kali ni memang puas hati ar dengan tempat, makan dan agenda2 yang di aturkan oleh community.

masa test food tu, aku bantai ar semua (tapi tak semua pun).

tapi dalam banyak menu yang di sediakn di cafe tu, aku try satu makanan nie, iaitu.

ITIK @ DUCK

itik tu die masak style macam ayam nasi ayam ar, memandangkan itu merupakan kali pertama aku makan.

so not bad lak itik tu, rasa dia macam ayam ar.

Sedang aku menikmati makanan, tiba2 kawan ku call

Nad: hello dik, ko kat ne??

Aku: aku kat hotel royal chulan nie

Nad: ko buat apa kat situ??ade ape??

Aku: aku ade test food untuk dinner nanti,. Asl?? (dialog nie diringkaskn coz sblm dialog ada ar benda2 yang aku merepek2)

Nad: Ooooo, xde ar, aku nak ajak ko lepak kat A-Malik, so abs kul bape??

Aku: Oooooo, aku abs maybe kul 9mlm kot.....ko lepak lame lagi kn??

Nad: A'ah

Aku: Ok, nnti aku sampai

Nad: OK bye...

So aku sampai dalam kul 10:10 mlm ar.

hehehehe. soie nad coz i'm late.

pas tu dia orang ajak g karok (karok lagi??hmmm..layannnn).

so layan karok hampir kul 2pg, tapiiiiiii.

bilik yang kita orang nyanyi tu memang membuatkn aku takde mood.

sebab microphone dia xbest, tu yang buat aku kurang menyerlah.

uhuhuhhuhhu..

apa-apa pun memang best n happy ar.

thanks a lot to my friends.

Nad, Kin, Apul and Yazerddd.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails