Pages

Tuesday, September 29, 2009

Mule berkhidmat

Sebelum itu aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin. Sudah lama aku tidak mengemas kinikan blog aku ni. Hari aku dah mula berkhidmat sebagai technician di Sapura Thales Electronics setelah seminggu cuti beraya. Seronok bile masuk kerja hari ini, sebab dapat ar bertukar cerita dengan kawan-kawan di tempat kerja ni. Dah lah masuk ofis lambat tadi...hehehe...tapi ape2 pun bos2 kat sini semuanye sporting ar. Tak penah dapat merasa suasana kerja macam ni kat tempat lain. Rasa rugi lak klu benti kerja dekat sini, sayang rasanya lak. Apa2 pun kerja kat sini memang seronok ar dengan kawan2 yg sporting dan masing2 leh bawak bergurau dengan lawak2 spontan katakan.hehehe...Ok lah aku nak sambung kerja ni, insya'allah aku akan update blog ni dengan cerita atau gmbr2 yg menarik...salam dari ku

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails