Pages

Thursday, October 1, 2009

Shooting

petang tadi mase time lunch, aku dan beberapa rakan ofis pergi ar lunch kat kate kedai ni..name kedai die NPG Cafe, macam-macam makanan ade, pisang goreng, nasi lemak, mee kari,nasi ayam, nasi campur, keropok lekor, kuih muih dll. Aku pegi ar naik motorku Yamaha FZ150i bersama rakan-rakan yang lain. Mula-mula tu aku xperasan ar...pas tu tibe2 lak ade cahaya spotlite yang terang menderang kat kedai tu..sebelum ni xde pun. Rupe-rupenye ade pengambaran kat situ. Pas tu aku terpandang pada seorg gadis yg tinggi lampai, cantik bentuk badan, cantik rupe paras walaupun make up tebal, rupa2nye Aida Aris. Lawa n cantik nampak live mcm kat tv ar klu tgk drama die...Ijoy suami kepada sharifah shahirah pun berlakon gak mase tu sbg pekerja kat kedai...jual goreng pisang. Nak bergambar dengan Aida Aris malu lak, lagi pun xnak ar menganggu die org shooting, nampak sibuk je...Tp mase tgh shooting tu aku tengah makan ar ngan member2, so mne lah tau kot2 cameraman tu terambil semase kte org makan ke..hehehe..populer ar sket..hehhe..masuk tv katekan...ok lah sampai dsini saje cerita ku untuk ari ni.insya'allah...klu ade cerita menarik aki story2 ar kat korang..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails