Pages

Tuesday, June 15, 2010

Apa keputusan anda (aku)????

Aku dalam delima skg nie...nak buat tahun nie ke or buat tahun depan??Renung-renungkan lah dan selamat beramal untuk aku...huhuhuhuhu... :(

1) Belajar/Study:
- "Diploma Tidak Setara" ok fine!!!!xpe ar....owg nk blaja pun xkasi..huhuh..mne xnye, dh 2 kali aku apply but jwpn yang aku dapat pun still sama. So pas nie aku nak amek coz lain lah. Bak kata kawan aku

kawanku: ko apply computer sains ke??

Aku: xde ar...aku apply electric

kawanku: ape??electric??!!!hmmm....mmg xdpt ar klu ko apply coz tu, ramai senior kte apply tp xdpt..last2 die owg amek CS mcm aku nie....

Aku: yeke???oooooo kkkk...thnk babe...

2) Couple/berpasangan
- sebut pasal couple nie, aku xtau ar bila aku nak berpasangan/bercouple/berjodoh....dah ramai kawan-kawan aku bertanye n berbagai2 soalan ar cnthnye:

"awekz sht???" - kang klu aku ckp ko bodoh ko marah lak..dh aku xde awekz so mcm mne aku nk bg tau sht or x??

"Bila lagi nk ade awek nie??" - hmmm...so aku pun jwb ar mcm artis...lum ade jodoh lgi ar..klu ade jodoh tu ade lah...klu xde tu xde lah..huhuhuu...

"ha ko bila lagi nk kawen??" - soalan2 nie biasenye akan dtanye oleh makcik2 ku....aku pun jwb dengan penuh bergaya,mutu dan keunggulan...aku pun tunjuk ar lima jari jemari ke kepadanye...tandanye korang tunggu ar lagi 5 tahun akan dtg...hehehhe...doa2kn lah ek....amminnnnn...

so kepada semua yg mengenali ku ini, sabar n tunggu lah gadis pilihan ku yang akan aku tunjukkan kepada kalian...jgn risau, aku dlm proses untuk ke arah itu...coz ble dfikir2 balik... sampai bila aku nak hidup bersendirian, so kena ar ada orang yang menjaga hati ku yang mempunyai bunga di taman.....Dalam hati ade taman katakan...hahahahhaha.... ttttuuuunnnnggguuuu...

3) Saving/simpanan
- sebut pasal saving nie, aku agak risau gak coz bt mse skg nie aku lum buat apa2 simpanan utk aku mahupun masa depan. Mane lah tau tibe2 aku nak kawin ke, so mana nak cari duit ooiittt....so aku hanye mengharapkan ASB ajelah...hujung tahun nie dpt ar aku merase dividennya. Tapi ape2 pun kene ade gak saving nie, prblmnye bile aku nk start ar...ade je bnd nk beli n kuar untuk blanje...huhuu....melainkan aku cari keje lain yg gajinye lumayan atau pun ikut mak aku bt MLM tp blum bermnt lgi nk bt...huhuu..

4) Ibu dan Ayah
- aku rasa bersalah lak, coz sejak aku keje ni aku xde ar bgi duit kat mak aku walaupun mak aku masyuk daripada aku, sebagai anak kena ar bagi kan tp aku???hmmmm....hanya boleh bagi pertolongan, beli barang2 dapur sket ke, blanje makan adik aku n bende2 yang simple ar....tp klu nak bagi duet tu soei ar mama coz ekonomi angah lum kukuh lgi tp angah janji one day i will give u money...that's is my promise/mission/vision to you my mom...huhuhuhu.. :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails