Pages

Saturday, October 3, 2009

Kek 21

Tarikh hari ini merupakan tarikh aku dilahirkan di dunia ini yg indah atas ciptaanNYA. 03 Oktober 1988 itu lah tarikh aku dilahir di Hospital Bersalin Kuala Lumpur dengan sihatnya. Dulu aku fikir aku sorang je lahir tarikh tu tapi aku silap kerana aku ade jumpa kawan skolah aku yg tarikh yang same dan seorang lagi dak kolej aku. Ape2 pun aku nak ucapkn Selamat Ulang Tahun Kepada Rakyat Malaysia yang lahir bulan Oktober, xkire ar tahun ape dilahirkan janji bulan Oktober. Hari ini ramai terima ucapan selamat hari jadi daripada kawan2 di skolah, facebook dan ofis. Terima Kasih semua ek.


Gambar di ats merupakan Kek Hari Jadi untuk 4 orang skali gus kat tmepat keje aku, Klu korang nampak ada nama kat atas kek tu. Majlis ini disambut lepas meeting department, so xde ar melibatkan ramai orang, hanya department aku sahaja. Nasib baik ar tahun ini aku tak kena balik telur atau tepung oleh kawan2 aku terutama skali dak2 skolah aku kerana sebelum ni die orang semua yang plan kerana setiap kali bufday aku je mase itu lah die org cuti sem tp tahun alhamdulillah takde, klu tak memang kene 3 kali berturut2, hatrick katekan. Gambar2 kat bawah ni semua adalah gambar yand di amal ketika sambut bufday kat ofis petang semalam pas meeting.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails