Pages

Saturday, October 24, 2009

Makan Pizza...

Aku bangun tido tadi pukul 12 tgh ari, sedap aku tido. Selepas itu aku terus member aku Ecad, sebab nak pegi Plaza Lowyat. Kite orang nak gi sane sebab yang pertama nk amek HardDisk yang rosak dan yg kedua aku nk beli barang komputer aku (nk Upgrade). Aku janji nak gerak kul 1.30 ptg tp leka main mukebuku(facebook) kite org pun gerak kul 2ptg, heheheh...ramai gak yang kuar g key Yell ari ni,agak sesak ar jalan kat Bukit Bintang tadi. Selepas gi amek HD dan beli barang2 komputer aku, aku gi ar usha2 harge iPod n laptop, coz aku ingat nk beli tadi tp bajet kureng daaa....pas tu aku balik ar. Tibe2 perut ni bekeroncong lak, so kite org decide makan pizza hut kat wangse maju...nyam2..shedapnye...dh lame xmkn pizza hut....










No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails