Pages

Wednesday, January 5, 2011

orang memberi kita merasa

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia..

Dah lama rasanya diri ini tidak mengupdate blog nie...bz sgt kotttt......leh lak kot..kot..hehehe...ape kabar anda semua??harap semuanya sihat2 belaka...mcm ramai lak yang baca blog aku nie...huhuu...entry kali ini pasal pemberian orang untuk aku...heheh..apa2 pun aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua..semoga azam korang tahun ini akan tercapai dengan jayanya...

OK, tahun lepas merupakan tahun yang bertuah, seronok dan best ar walaupun azam dan permintaan aku tidak tercapai, tapi aku akan bawak ke tahun ini...hahha...ini lah azam aku tahun lepas...dalam entry tu banyak lah impian aku nak memiliki accessories camera dan lens, Macbook dan lain2 lah...tapi tahun ini aku dapat notebook, walaupun target aku nk memiliki macbook xdpt, notebook pun ok lah..free lagi tu..macam mane aku dpt free???korang leh bace entry aku yg lepas...

Sepanjang tahun ini, aku banyak ar melancong, bercuti, jalan2 bersama family mahupun rakan2...tahun ini aku dapat ar pergi:

1. Singapore - Rakan2 ofis - 060210
2. Pulau Perhentian, Terengganu - Rakan2 ofis - 270310
3. Padang & Bukit Tinggi, Indon - Bersama Family - 310710
4. Panjat Bukit Broga, Semenyih, Selangor - Rakan2 skolah - 080810
5. Kota Kinabalu, Sabah - Rakan2 ofis - 251010
6. Pulau Langkawi, Perlis - Rakan2 skolah - 201210

oleh demikian, banyaklah duit yang keluar..huhuhhu...tapi ape2 pun yang penting aku puas hati...hehhe...dan tahun lepas ar aku mula dan berani mengambil job untuk menjadi tukang amek gmbr majlis2 orang berkahwin dan client pertama aku adalah kawan baik aku kat ofis iaitu ucop....so dari situ lah aku pusing duit untuk aku berbelanja n membeli souvenirs untuk rakan2 terdekat....kalau nk beli untuk semua owg mmg habis ar duit aku...so kpd rakan2 yang xdpt tu maaf ek....lain kali kalau aku pergi bercuti dan adk duit lebih..insy'Allah den beli ek....

Ok baju I Love SG (Singapore) ini souvenirs daripada member baik aku "nana" yang baru pulang dari bercuti di Singapore. Masa ini dia pergi JB pas tu dah alang2 kat JB die terus ar pergi Singapore dan masa tu lak aku pergi Skudai untuk register aku sambung study part time kat UTMSPACE....ini lah pertama kali aku jejak kaki di negeri Johor...peerrrgghhhh memang penat dan bosan ar kalau g sorang2...nasib baik ade member....huhuu....aku amek masa 3jam ar utk sampai....laju x???hahha....aku gerak kul 4.30pg...mmg best ar bwk laju2 tp mengutamakan jgk ciri2 keselamatan...apa2 pun terima kasih nana...kerja mengingati diri ini...huhuhu....


OK coklat ini lak kawan YM aku yang bagi, aku panggil die Mid...baru petang tadi aku jupe die and amek kat die...lagi pun dah lama xjupe die..kite owg berhubung melalui sms n call je...jupe die pun td nak bagi coklet yang die kirimkan kat aku masa g langkawi, maklumlah kat sane kan free duty tp memang berbeza lah harga die kat KL....lagi pun nk tgk gak ape perubahan yang berlaku kat die..hanya aku yang tau..hahha..kang citer kat sini kecik hati lak die..hehehe..jgn marah...ape2 pun terima kasih ye Mid...adik aku makan, die kata sedap...aku lum makan lagi..hehehe....dah alang2 jupe, aku pun nak bagi souvenirs dari langkawi n sabah...


apa2 pun terima kasih semua yang memberi
souvenirs kepada ku....ini lah die Kuasa Memberi....kerana kalau kita memberi dengan ikhlas, pasti orang yang menerima itu akan mengingati kita suatu hari nanti....hehehhe.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails