Pages

Sunday, January 3, 2010

2010 dah mai prt2

sambungan....

so ape yg aku inginkn, aku impikan, aku hajatkn dan aku azamkn tahun lepas 2009 menjadi kenyataan. So mcm mne lak tahun ni???ape yg aku inginkn?, ape yg aku hajatkn?, ape yg aku idamkn?, ape yg aku impikan? dan ape yg aku azamkn???. So dengan itu tahun ni beberapa bende yg aku idamkan, semoga berjaya....

1 - Yg terutama menjadi diriku lbh beriman, bertaqwa, baik drp thn lepas...
2 - Menunaikan ibadat dgn lbh baik, baik, dan baik lagi...
3 - Mematuhi ajaranMU dan menjadikn diriku ini sentiasa happy2 je...

* nk tmbh beberapa gear or accessories camera dslr

Speedlight Flash SB900
baru ar terang sket..hahha


Wideangle Lense AF Nikkor 28mm f2.8D
target tahun ni, baru leh dpt angle2 n gmbr2 yg menarik
AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
baru ar leh zoom gmbr2 or bende2 yg jauh...hahha

Tripod
xde ar lenguh tangan aku nanti...so pas ni leh ar amek gmbr sndri..hehehe

Battery Grip
Baru leh bertahan dengan lebih lama
Bag Camera
blh ar aku letak byk lense n bende2 yg lain


*lain-lain

Gadis / Wanita
semoga di pertemukan jodoh yg sesuai utk ku...insya'allah..aminn...

BMW 3 Series Sport
leh ar aku upgrade kete aku drp Myvi SE aku skg...insya'allah

Laptop
PC Desktop dah so skg ni nk laptop lak...Apple Laptop or other brand ar


Ringgit Malaysia
Diperluaskan n lapangkan rezeki ku ini....amin

tu semua di antaranye lah, sebnrnye byk lagi tp tgk ar mne yg menjadi kenyataan dan klu xdpt pun sambung utk azam thn depan lak...hehehe...tp semoge dpt kesemuanye...insya'allah...ammiinnn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails