Pages

Wednesday, December 15, 2010

I'M THE LUCKY ONE

Syukur alhamdulillah..bajet aku untuk membeli laptop sendiri jimat dan xdigunakan (padahal xde pun bajet untuk beli laptop...just plan je...hehhe). Apa -apa pun terima kasih kepada yang mencabut nama ku dalam balang yang terdapat banyak nama2 dan hanya yang bertuah sahaja yang dapat...iaitu AKU lah!!!!....hahahahha......jgn riak sgt ok...cooll2...

Aku target nak dapat ipad or LCD 42"...leh letak kat bilik aku...hahha...tapi bila time menyebut nama untuk 3rd lucky draw...MC pun bagi klu sket...die kata "orang ini daripada department R&D dan nama depan die Khairul"...peergghhh bila dia sebut mcm tu je...jantung ku berdebar dengan lajunya...hanya 2 orang je yang ada nama khairul dalam department aku pada malam itu.iaitu aku dan abg khairul Anwar...xsupervisor aku...hehehe...Pada masa tu, yang berdiri sebelah aku adalah EB yang bagi nama kat MC tu...sedang MC bagi klu dan bertanya2 kepada yang lain...die boleh tunjuk2 kat aku sambil tepuk2 bahu..hahha..lagi laju ar jantung ku berdenyut..hehhehe...dan akhirnye segala teka teki terjawab..."pemenangnya adalah Khairul Zulhilmi!!!!"....wahhh...syukur dan bangga gila babe....buat pertama kalinya dalam hidup aku dapat hadiah top3 untuk lucky draw lak tu....kiranya tahun ini adalah tahun bertuah aku..tahun rezeki aku..dengan job sbg photographer pun byk...alhamdulillah...

ini lah pemenangnya...yang bagi lak CEO company aku..hahha..siap leh pisss2...

Bila dah dapat hadiah tu, semua tak puas hati, lagi2 mmbr2 sport club sebabnya antara semua itu hadiah yang ditawarkan hanya aku yang sport club members yang dapat...si ucop nie bagus ar coz mengucapkan tahniah kepada aku..hehhe..ade makna tu...hehe...dah lah hadiah itu presiden sport club aku dh aim dah....masa nak beli hadiah tu, siap nak pilih color brown tapi xde lak..so pilih ar black..hehhe...sorry bos....next year ar ek...hehhe....

Habis event dan penat melompat2 bergambar...dak2 ini leh dajal aku..die gi sorok hadiah tu bawah kerusi...leh lak aku xperasan dan xcheck lak bawah kerusi tu..hehhe....tapi enjoy ar semuanya...Balik umah je aku tunjuk kn kat mak aku...kikiki..she say "tahniah2 (sambil bersalaman)...." sama lah dengan bapak aku...

Besoknya lak auntie aku datang umah pas tu kecoh yang aku dapat notebook dan terus offer aku RM500....memang tak ar aku nak jual...aku tolang dengan cara baik ar sambil gurau senda dan gelak tawa....macam2 ar die cakap..."ala laptop kecik tu sesuai untuk donut je (korang tgk xctr donut???)...tu untuk gurl mcm auntie nie..."...i say no whatever u say..hahhaha...u can get see the notebook..hehhe...






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails