Pages

Wednesday, February 2, 2011

Memang Puas Hati ar!!!!!!!!!!!!


Sabtu lepas pada tarikh 29 Januari 2011 pada pukul 8.30mlm aku berjaya juga untuk menghadiri satu konsert yang diberi nama Urusan Aizat Hamdan. Konsert ini berlaku secara tertutup kat Auditurium Bentley, Wisma Bentley...korang tau x??ala kat depan Tesco D'curve tu...tau kan??kan??kan??Aku dapat tau pasal konsert pun sebab aku terpaksa kat web ohbulan nie yang menyatakan bahawa tiket konsert ni sold out babe!!!kiranya mendapat sambutan yang menghangatkan dan luar biasa ar daripada peminat2 Aizat nie, Mana xnye, 11 Jan 2011 tiket dah sold out tp padahal konsert 29 jan 2011, nampaknye kehangatan dan sambutan yang hebat ttg Konsert Urusan Aizat Hamdan nie....peergghhhh memang hebat ar ko Aizat...

Macam ne aku leh pergi padahal aku baru tau yang Aizat buat konsert ketika dan dah sold out lak tu...Macam ni citer nye, pada hari jumaat lepas, sehari aku konsert tu berlangsung, adelah kawan aku yang merupaka ex staff ofis aku dan satu department aku telah menelefon aku..

idris: pergi konsert aizat??

aku: konsert aizat??oooo..mne pegi, tiket pun xde

idris: nak g x??aku dapat tiket free tp 2 tiket jelah

aku: betul ke??mesti ar nak...hahha...ade 2 je ke??

idris: a'ah...company aku dapat 100 tiket free, so aku amek 2 je

aku: laaaa....asal amek 2 je...asl xamek lebih..leh Ogie ikut skali...

idris: mane lah aku tau hhuhuhuuu..so ko kire on ar nie??so nk g mcm ne nie??

aku: kite jupe kat sana je lah....

idris: ok2..ape2 hal call aku or sms

p/s: dialog tersebut ade ar sedikit tmbh menambah..heheh..

Memandangkan aku dah jd mahasiswa, so seperti biasa hari sabtu dan ahad aku ada kelas lah...hari sabtu aku ade kelas dari pukul 2ptg - 6ptg tp aku abs kelas kul 6.30ptg, aku kene ade kat sana kul 7.30ptg coz pintu masuk baru bukak n leh ar aku dpt tmpt depan skali...hahha...tp aku smp umh n bersiap2 mandi pas tu kul 7ptg bru kuar umh, so aku ade 30minit utk smp sane..tp aku smp kul 8mlm ar coz tibe2 sesak lak...aduhhhh....tp ape2 pun aku sempat sampai...masa tu xde ar ramai sgt lagi yang masuk....so dapat ar aku berdiri 4 baris dari depan stage tu....tp yang seksanye konsert tu kene berdiri sepanjang 2jam lebih...huhuhu....tibe bile show start tu xde ar rasa penat sgt berdiri coz syok layan lagu yang aizat sampaikn secara live..memang the real voice from aizat ar...tp before start tu ade ar warming up sket macam sorakan, tepukan dan macam2 lagi ar yg boleh memeriahkan n berseronok ketika konsert tu berjalan. Kat konsert tu bukan setakat peminat je yang hadir, artis lain pun ade skali macam Datuk Siti Nurhaliza n Datuk K, Noh Hujan n Mizz Nina, Datuk Sharifah Aini, Bunkface dan para wartawan...wah2....hebat betul aizat.. CT pun datang....hohohohoho...masa show tu ade ar artis jemputan macam DJ Fuzz dan Atoi...tp Atoi ada pun sbb main alat muziknye untuk lagi sungai lui....Konsert Aizat ini, die nyanyi 16 lagu tanpa henti...tp kalau henti pun 3mnt je...tu pun minum air jap...sebut pasal air nie...tekak aku kering kot sepnjg konsert tu..mane xnye asyik menjerit n menyanyi bersama ngn aizat utk lagu mane yang aku tau ar...hahhahhaha......

Tapi apa2 pun, aku bagi 10 bintang ar kat konsert aizat dan shownye...mmg superb ar...puas hati ar...xnyesal ar tgk n dtg jauh2 walaupun tiket free mahupun berbayar....abs konsert tu aku beli t-shirt die kotttttt.......pas tu ingat nk dapat autograf dan bergambar dgn die tp pnjg lak die punye bratur...dpt beli baju pun jadi ar coz aku dh pnt sgt berdiri..hahhha....

Memang ENJOY ar....kalau nk tgk aksi2 dan gmbr spnjg konsert tu leh klik SINI

p/s: dengar2 citer nnti aizat buat konsert lagi coz ari tu die just nk try market...tp xsangke lak mendapat sambutan yang tidak sangka2...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails