Pages

Monday, February 7, 2011

Sama cantik sama padan....

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia....

Kali ini aku nk story pasal member skolah menengah aku....di mana beliau akhirnya sudah selamat di tunangkan...huhuhuhu....sorang lagi memberku yang sudah bertunang...sebelum ini member aku (Aishah) dh tunang hjg thn lepas tp aku bile lagi???huhuhu...bile ek??lupa lak nk bagi tau nama member aku yang baru tunang nie.....Norul Hanisah(Ellen) namanye dan pasangannye Mohd Helmi. Tahniah!!tahniah!!tahniah!!.....

Die owang baru beberapa bulan je berkenalan + kawan + couple = tunang...huhu....hebat x formula aku nie...hahhaha...Die owang berkenalan pun sebab mak si helmi nie coz mmbr aku ni nurse and die blaja kat IKM(institut Kejururawatan Malaysia), Melaka...mak si helmi ni selalu ar dtg kat hospital ayer keroh coz ank die sakit (adik helmi) n mmbr aku nie rasanye jaga adik si helmi nie...so bile dh slalu jupe, si mak helmi ni pun berkenan ar n cube keneng2kn ngn ank die si helmi nie n buat pengetahuan korang si helmi nie keje kapal so 6bln kat laut n 3 bln kat darat...huhuhu...Permulaan pertemuan tu aku ingat2 lupe ar tp ape2 pun member aku nie tanye ar pendapat aku ttg helmi n ctr ar segale2nye mcm mne die kenal helmi nie....member2 aku yang lain belum penah jupe face to face ar dengan helmi nie...just tgk kat gmbr jelah...perangai die kite orang xtau ar mcm mne..

Ellen ni antara member rapat dalam group kite orang ar and sape2 kalau dah ada bf/gf kene tunjuk/jupe ngn kite org dlu secara face to face ar...sbb ape??sbb nk dpt restu drp kite owg ar...hahhaha...mcm die owg die, leh ngam ngn kite owg x??satu kepale ke..mcm2 lagi ar...So masa kat g P.Langkawi tahun lepas, Ellen pun bwk ar bf die bercuti skali...kire nk dpt restu kite owg ar..mcm ne penilaian kite owg terhadap bf die dan keputusan die adelah...jeng..jeng...ppeerggghhh memang best ar bf die nie..satu kepale ngn kite owg, sporting n mcm2 lagi ar...senyum sokmo je due nie...yang paling best skali malam terakhir kat Langkawi, helmi open table...blanje kite owg makan...huahuahua...bgs2...ni satu petanda yg bagus untuk mengeratkan silaturahim sesama manusia...huahuhaua....


Apa2 pun Tahniah aku ucapkan kat korang berdua, semoga jodoh korang berpanjang n ape yang dirancang menjadi kenyataan..aminnn....

soei ar aku xdpt nk jd official photographer korang..terpaksa aku minta tolong kat TOMATO utk backup aku..leh lak lecture nk buat test tarikh tu...aku just sempat dtg tgk ko mackup n dtg pas mjls selesai coz pas abs kelas je terus aku g umh ellen...tp dpt ar gak aku merasa juadah majlis pertunangan ellen...rugi lak aku xde mase majlis berlansung bile tgk gmbr2 nie....huhuhu...

ape2 pun tunggu ar gmbr2 yang lain ek....

salam....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails