Pages

Sunday, October 5, 2008

Meraikan Ulang Tahun Ku 031008 :)

Haalluuu.... huhuhu....
birthday aku pd 3/10/08 tp draikan bersama-sama kawan ku pda mlm 4/10/08 di rumah acap (iaitu kawan karib ku dbangku sekolah lgi...). Ma
lam tu dirumahnye, die ade buat mkn2 sempene menyambut hari raye. Macam Open House lak tp utk member2 yg terdekat je.
Yang datang pun xramai ar tp mmg seronok dp
t jupe mmbr2 lame, maklumlah msg2 sbk stdy, so dpt jupe time cuti jelah....Malam tu jugak die owg plan nk meraikan bestday aku yg ke-20 tanpa mengetahuanku. Master plan semua ini adelah farhan (paang mengamang-ngamang). semua ini berlaku ketike aku sedap berbual n bergelak ketawe dgn member2 lain kat luar, tibe2 terdgr ar lagu yg biase ku dgr sblm ni iaitu

"happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to ubi, happy birthday to you"
Wahh....n huhuhuhu.... terharunye aku kerane ade mmbr yg msh ingat n smbt birthday aku ini, walaupun bukan tiap2 tahun tapi ia sgh bermakne untuk aku (ayat jiwang lak). Pas acara meniup n memotong kek je, tibe2 bertepeq telur diblkg kepale ku ngan taburan tepung ubi kayu sempene nme glemer ku. Mmg meriah ar mse tu n memang seronok ar. Ini merupakan kali ke-2 aku kene baling telur n tepung di tmpt yg sme...huhuhuhuhu...
Ape2 pun aku nk ucapkan terima ka
sih banyak2 kepade kawan2 sejati ku yg sentiase bersama ku...
huuhuu..


1 comment:

Asyraf Azizan said...

hahahahahahhahahah
padan muka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails