Pages

Saturday, October 11, 2008

semalam.......

Ni semalam punye ctr ar...
soei ar...
pnt semlm smp lupe nk tulis blog....
semalam penat glr beb...balik keje je...katil dh memanggil2 diriku....aku pun ape lagi..letak beg je terus baring...ingat nk baring2 je...tp baring punye baring sampai tertido aku dibuatnye....bangun je dari tdo..tgk kat jam dh nk dekat kul 11...dh ar perut ku lapar...makanan kat umah xde...so terpakse ar g beli NASI GORENG USA kat luar....balik je dri g bli mknn aku pun makan ar dengan pnh nikmat..eerrggkkk...
Alhamdulillah...syukur rezeki yg aku dpt ni...pas mkn aku pun on9 sambil tgk tv...
tup-tup jam menunjukkan kul 5 pg..pas tu aku tdo....hehehe

2 comments:

Asyraf Azizan said...

bosan ar citer lu.huhuhu

ubey said...

xpe ar..
nk bt mcmne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails