Pages

Sunday, October 12, 2008

open house.....

hari ni...
banyak gan undangan ke open house...ade ar dlm 2 or 3 buah rumah...aku gi ngan family aku..1st umah yg aku gi..umah cik nah, cik nah ni dlu jiran kat umh flat aku, Flat Sri Langkawi 1 Blok 02, family die owg ni bt catering, so mase aku sklh menenggah tu aku bt ae keje part time ngn cik nah..keje catering....ok ar tu,,tp sabtu n ahad jelah..kuarge kami mmg rapat ar ngn kuarge die...aku pun rpt gak ngan die...so kte owg gi ar mkn kat umh die...kat kemensah (blkg Zoo Negara)....Pas thu aku pun gi ar ikut mak aku g mkn lgi kat umh mmbr die....aku pun makan ar lgi...pada hal agk penuh gk ar perut aku ni...tgg nk melabur saham je..tp aku leh control n stady....hehehe :)..pas gi umh mmbr mak aku...follow lak g umh mmbr ayh aku lak...die wat bufday ank die nagn open house ar...2 in 1 ar...mmg meriah ar...mane ntah nye...sklai die jemput owg mcd dtg bt bufday ank die...mkn mcd la ari ni...pas tu aku pun pulang ke rumah...bkn pc n on9....as tu tgh sedap on9..perut ni meragam lak...so g ar setel ape yg patut...hehehehe....ape pun hari ni...family aku xperlu kuar duit bli mknn...hehehehe....terima kasih menjemput kami sekeluarge....salam...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails