Pages

Sunday, January 3, 2010

2010 dah mai prt1

Selamat Tahun Baru aku ucapkan kepada semua rakyat malaysia. Mintak maaf lah banyak2 sbb dh lame aku xupdate blog ni, mne xnye asyik OT(overtime) je ujung thn ni. Yelah nk kene kire stock kat store, klu xkire, xde ar bonus utk 2009 ni..huhuhuhu...

Malam new year ni aku xkuar pun untuk meraikan berakhirnye 2009 dan bermulanye 2010, tgk percikan bunga api kat umah aku n kat tv sdh ar..hahaha...lagi malas nak kuar coz sure byk road block n sesat glr kat key yel nanti. Lagi pun mlm tu aku main futsal ngn dak2 ofis aku. Banyak ar kenangan pahit dan manis 2009 ni. Ade gak ar azam thn lepas/yg lepas2 aku inginkn menjadi kenyataan iaitu:

1) Gi tengok Piramid depan mata


2) Dpt mengerjakan UMRAH bersama keluarga


3) Akhirnya aku dapat merasa mcm mne berkonvo


4) Gi shopping dengan hasil usaha ku berkerja, ni lah hasil



5) Dpt memiliki Kamera yg ku inginkan Kamera DSLR n Flash


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails