Pages

Wednesday, December 15, 2010

4th My Sticky Album

Alhamdulillah....siap sudah customer aku punya album nie....kalau tidak hari isnin aku dah boleh bagi kat dia...tetapi memandangkan kedai gambar yang aku hantar untuk buat print out nie boleh lak dia kata"aya...saya lupa ar..."...peergghhhh...agak benggang gak ar aku ketika tu, nasib baik aku nie bukan jenis yang cepat naik hanginn.....pas tu dia kata "malam ar lu angkat"..so aku pun pulang dengan kehampaan....dah ar parking mahal....RM2.50 kot walaupun baru 20mnt aku kat citu....

Memandangkan dia dah kata suruh ambil malam dalam pukul 8:00 mlm, tapi aku datang dalam pukul 8:45mlm....hahhaha....kasi die lak menunggu aku....balas dendam nmpk.......hehhee....tp nasib baik hasilnya terbaik walaupun satu haru dia siap...mana tak nye, aku hantar hari selasa lepas tapi xsiap2 gak...janji hari ahad petang...tapi hammmpeeehhhh......huhu...tapi apa2 pun alhamdulillah...siap gak dan aku pun dah serahkan kepada tuannya...hehhe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails