Pages

Wednesday, December 15, 2010

Dinner bersama-sama

Minggu lepas aku agak busy kat ofis, busy dengan apa ek???hehehe...memandangkan dah hujung tahun so banyak ar company yang buat annual dinner, so dengan itu ofis aku tidak ketinggalan tapi bukan annual dinner cuma macam annual dinner. Dengan itu, aku pun busy ar sket memandaangkan aku ini salah satu ajk sport club ofis aku, nama dinner ni pun Sport & Recreation Club Dinner 2010. Ikutkan plan asal nak buat awal sket tapi xtau ar bila lak tarikh tu tapi tangguh punya tangguh sampai ke tarikh 10/11/2010...akhirnya menjadi jugak dinner nie...tapi dinner ni xde lah grand mana pun..suasana pun xde ar meriah sesangat tapi ok ar..semua terhibur dengan aktiviti yang kite orang buat...yang paling grand sekali adalah hadiah untuk lucky draw...

Malam tu ada 11 hadiah untuk lucky draw dan paling best top 3 ar kan...3rd:Notebook Acer, 2nd:Ipad 16GB dan 1st:TV LCD 42" Sony tuuuuuu....peeerggghhhh....hahah....apa2 pun tahun ini tahun bertuah aku sebab aku dapat notebook kot...hahhahaha.....semua owg xpuas hati lagi2 ajk2 sport club..kata lucky draw...so I'M THE LUCKY ONE....hahha...so enjoy lah dengan gmbr di bawah nie ek...




Calon-calon best dress nie....


Gambar ini khas untuk owg yg pakai blazer je...

hmm....

memandangkan company aku xramai staff so table pun xde ar ramai..hehhe

Inilah orang2 yang bertungkus lumuh untuk menjayakan dinner ini



Inilah yang aku makan tapi xabs pun sebab sibuk amek gambar..kejap makan kejap amek gambar...bila aku dtg blk nk makan..pinggan aku dah kena angkut...

memandangkan aku ni kaki karok..pastu lak sound system dia mmg peergghh best ar...kalah tmpt karok...hahha..aku layan 2 lagi berturut2.

2nd best dress...kongsi hadiah..

1st best dress...ni pun kongsi gak...

yeahh!!!!...dapat notebook...

inilah dia pemenang 1st lucky draw...aarrgghhhh..tak adil ar...top management menang!!!

Layan je..

asyik korang je bergambar..aku pun nak gak..








BFF kat ofis aku...ke mana jua mesti bersama




Inilah gelagat kami sesudah dinner setelah kepenatan..kami pun nk bergambar gak...

Ayunya si daus tu duduk..sopan....hahha..ini lah ajk2 sport club dan dinner tahun ini..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails