Pages

Monday, December 6, 2010

Apa aku buat har ini ek???

Hari ini aku cuti...yeeahhh!!!!....so kepada yang bekerja saya ucapkan selamat bekerja ya....OK memandangkan hari ini aku cuti so..apa aku buat hari ini adalah

aku kena siapkan kerja-kerja mengedit gambar untuk customer aku, itu je yang aku fokus skg....tp tgh hari tadi my lovely mum ajak makan tapi kita orang tak tau nak makan dekat mana...so memandangkan adik aku nak sangat makan rojak buah kat WW (wangsa walk), so aku pun decide ar makan dekat secret recipe. Tapi sebelum nak pergi makan tu, aku ajak ar member aku pergi tengok wayang cerita action iaitu The Warrior's Way, tapi ketika aku sedang menjamu selera bersama family aku tadi, die antar mesej yang dia tak jadi nak pergi sebab ade hal mustahak..so xpe ar...aku pun ajak ar sepupu aku yang berusia 9 tahun tgk citer Rapunzel dan memandangkan dia dah lama xtgk wyg so aku blanje ar die....cerita start kul 4:20ptg....


Minggu lepas aku dapat souvenirs dari kak elin dan abg azrin yang baru pulang kerja di Italy....heheh...kalau ikutkan plan dan kabar2 angin, nama aku tersenarai untuk dihantar kerja di Italy, tapi memandangkan aku tak jadi pergi so dia orang pun hadiah lah aku baju Hard Rock Cafe from Rome tuuuuu.....xdapat pergi xpe ar....janji dapat baju..xyah pergi sana buat kerja....hahhhaha....terima kasih ya kepaa yang belanja baju tu...hehehheehhe......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails