Pages

Tuesday, October 5, 2010

Dah lama tak dapat hadiah....

Hoolllaaa...satu malaysia.....Sudah lama aku tak dapat hadiah daripada memberian orang sempena bufday aku, tapi tahun ini ada kejutan bagi aku, 3 hadiah aku dapat,antaranya:

1. Dapat wang tunai sebanyak RM?????.00 dari kawan ayah aku

2. Ini aku xtau ape benda dlm dia, tapi yang bg pun kawan ayh aku...hahha

Ini lah hadiahnya...terima kasih uncle!!!

3. Ini yang paling bermaknalah sebab, kwn baik aku yang hadiahkn...brand ape??di rahsiakan...

Terima kasih kepada yang memberi hadiah-hadiah ini. Sangat-sangat menghargai pemberian anda ini. Tapi hadiah aku selalu dapat adalah telur dan tepung ar...memang selalu ar kene...


2010

2008
2004

So dia org memang tunggu tarikh 3hb Oktober. Aku redha ajalah, macam dh boleh agak, siap aku standby baju dalam kereta aku. Apa-apa pun memang seronok ar, ini membuatkan diri aku sentiasa di ingati oleh kawan2 aku terhadap ulang tahun aku. Terima Kasih my Best Friends Forever.

Ini adalah bahan-bahan yang wajib iaitu tepung tapi yang specialnya tepung ini ada tertera tepung UBI kayu kat pack die...so nama tepung itu memang kena ar dengan nama pena aku...UBI...pandai betul dia owg mencari...

2010

2008

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails