Pages

Tuesday, October 5, 2010

Open House Aku Part 2

Salam satu malaysia...kita sambung lagi.....kita orang buat open house bermula dari pukul 1:00ptg sampai ar pukul 5:00ptg...kalau mengikut pelan ar. Tapi kadang-kadang terlajak jugak sampai ke maghrib...dah orang datang kena lah melayan...tak kan nak menghalau lak..tak baik macam tu....Kul 1:00ptg untuk kawan2 ayah aku kat kondo tu, untuk kawan2 aku dan adik aku kul 2:30ptg bru ar start, setelah diwar2kan di dalam facebook. Masa 2:30ptg dah time kemuncak dah...so memang kena get ready dari segi fizikal, mental, rohani dan jasmani ar...hahhaha

ini member kolej aku - Redz

ini dak ofis aku yg pertama datang di kalangan rkn2 di ofis ku

member aku ini nama dia agak panjang tapi kami panggil dia botak je..simple

Ini member2 gegurl sekolah menengah yang rapat dengan aku

tompok, zaem dan jpah

rock, alin + bf, najib banana

cupcake untuk aku yang dibuat oleh adik aku.

Memandangkan cupcake agak popular sekarang, so adik dan maksu dengan kerajinan yang ada, dia owg pun buat cupcake untuk bufday aku kali ini. Terima kasih ek....

Ini lah rakan2 sekolah ku yang setia bersama2 ku..

Ini lak dak2 ofis aku...

Ini hot couple.....bulan 11 ini dah nk tunang...alhamdulillah...

Ini pun dak ofis aku gak

Dia owg ni datang lewat sikit, so memandangkan dia owg lewat, so tak dapat ar merasa sate yang memang sedap giler. Bapak aku beli 1000 cucuk kot, cepat je habis, aku pulak lupa nak simpan untuk die owg...soei ek...tunggu tahun depan ar....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails