Pages

Tuesday, October 5, 2010

open house lagi...wahhh

Semalam aku aku bangun nak pergi kerja tetapi keletihan dan kepenatan melayan rakan-rakan yang datang open house aku semalam...ppeeerrgghhh memang meriah wa cakap luuu....bajet smp pukul 5:00ptg je tapi terlajak sampai maghrib...apa-apa pun terima kasih ek siapa yang sudi datang semalam.

Ok sambung balik cerita tadi, bangun pagi semalam aku tak larat nak pergi kerja, so dengan pantas tapi dalam keadaan mamai, aku mencapai telefon bimbit ku untuk menghantar satu pesanan ringkas kat kak Nitty "kak nitty...sye half day pg ar...", selepas itu aku sambung tidur balik sampai ar pukul 11am aku terjaga. Macam biasa ar, 1st thing yang aku akan buat adalah, ON PC untuk buka FB...hahahha...nak tengok apa update skg. Selepas itu, siap2 pergi kerja tapi sebelum pergi kerja itu, aku pergi beli air mineral kat NSK wangsa maju sebab kak ogie suruh beli. On the way nak smp pejabat, aku call member ofis aku, tanya nak pergi lunch dekat mana hari ini, tiba-tiba dia suruh naik atas ada open house department dia. So aku pun apa lagi, bawa kereta laju dengan selamat, coz takut makanan habis nanti, so nanti aku kempunan nak merasa open house dia owg. Sampai shj ofis, aku letak air mineral dulu pas tu baru g serang open house dia owg. Rupa-rupanya ada dua open house department, deparment IOP dan QA,

ini dekat department QA

ini lah juadah yang dihidangkan

Department QA aku serang dulu sebab dia owg buat kat bawah, so banyak ar juadah yang dia owg hidangkan, macam nasi ayam, sate, lemang, rendang, buah-buahan dan macam2 lagi ar, tapi aku bantai nasi ayam dulu sebab aku kan gila makan ayam sampai mak ku gelarkan aku mat ayam (bukan bapak ayam ek...tolong sket ek nok). Dah ar time lunch dan aku belum lunch so memang sesuai ar...jimat duit belanja aku hari tu...hahha...terima kasih kerana menjemput.

Department IOP lak

Selepas selesai makan kat department QA, aku dan member aku pergi pulak makan kat atas lak, sampai2 je die owg dah kemas2 dah...loooo.....nasib baik ada domino pizza, so aku pun bantai ajalah...


nie je aku sempat makan....

Apa-apa pun terima kasih ek menjemput aku...mmg best ar kalau hari-hari macam ni....hahahha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails