Pages

Monday, November 8, 2010

2nd Sticky Album Coming Soon Part 1

Alhamdulillah....dapat juga aku menyiapkan satu sticky album untuk customer aku ini. Aku mengambil masa selama 4 hari untuk siapkannya. Ini pun aku buat selepas aku pulang kerja. Dah lah aku buat benda mengedit ini last2 minute, majlis berlangsung dah lama tp belum sampai sebulan lagi....hehhehe...minta maaf ek lambat siap...kita kan kawan...hahhaha...Tapi silap aku juga, suka tangguh2kan kerja..itulah salah satu perkara atau sikap aku ini...heeeyyyy....kononnya nak tunggu mood untuk mengedit la tapi last2 minute dan time2 kelam kabut baru ar nak buat...
masa tu ar baru datang ideal2 yang bernas dan kreatif...hahahha....sampai aku pening2 sket ar kepala ni disebabkan xcukup tido...tapi ada ar juga aku keluar meluangkan masa bersama rakan-rakan ku....bagus juga macam tu, hilang sket tekanan dan letih ku...xde ar mengadap pc je...leh jadi Fatimah Juling aku nanti....hahhaha.....apa2 pun korang enjoy ar gambar2 kat bawah nie....aku upload sket je....nnti aku tmbh lagi ek...selama cuci mata....sila beri comment anda ek..

13x13 Front Sticky Album

13x13 Front Sticky Album

Yusuf

Hidayah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails