Pages

Sunday, November 14, 2010

firdaus + fahani

sweet couple

Salam semua...
Dah lama aku tidak mengkemas kinikan blog aku ini...Sepanjang bulan 10 dan 11 ini aku sibuk dengan job photographer aku ini, alhamdulillah ar dengan rezeki yang aku terima daripadaNYA. Aku amat-amat bersyukur sesangat....disamping itu aku boleh ar menambah pendapatan aku dan yang penting sekali menambahkan pengalaman, pengetahuan dan kenalan (awekzzz3 ar)...maklumlah diri ini belum berpunya lagi..sambil2 tu cuci mata sket..mana lah tau tersangkut ke..leh terus jadi bini aku nanti...gagagag.....

ok..ok..ok...semalam satu lagi kawan sepejabat aku melangsungkan majlis persandingan di rumah familynya di keramat au2...dan aku lak jadi photographer untuk wedding dia....hehhehhe...so selamat pengantin baru aku ucapkan....semoga kekal hingga ke anak cucu dan akhir hayat....

sebenarnya aku ade lagi nk update tp macam malas lak ari ni...so setakat ini sahaja aku update...
daaaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails