Pages

Wednesday, November 3, 2010

Cross Puzzle - Series 2...masuk lagi...

Tadi aku terperasan contest ni, mula2 aku ingat contest yang lepas, rupa2nya ada yang baru, Cross Puzzle - Series 2 lak tu..hahah...dah ar tau apa dalam kepala otak aku yang bijak ini, COPY and PASTE ar..hahhha..tapi aku buat bodoh dlu, setelkan kerja aku dlu.

Selepas lunch tu aku g ar production department, amek barang jap. Dalam perjalanan aku nak g table aku, terserempaklah member aku yang memenggang borang tu dengan jawapan sekali, so aku pun...

aku: dah siap dah??

mangsa: dah??

aku: bagus2...fotostet untuk kali satu..nnti aku amek...

5 minit kemudian...aku jupe dia balik coz nak mintak kertas yang di fotostetkn untuk aku..tp die xbuat pun..

aku: mane??dah fotostet??

mangsa: belum ar...nah amek ar copy sendiri...

aku: ok2...bagus...jap aku bagi ko balik...


Ok dah setel...tunggu nk semak balik n baru hantar...hahha..bijak x??/

bijak...bijak...bijak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails