Pages

Wednesday, November 3, 2010

Malu je couple tu...hauhuahua


Kejadian in berlaku pada isnin baru-baru ini (01/11/2010), awal bulan ini pula tu. Macam ini ceritanya, kira-kira pukul 7.45mlm aku tunggu adik aku sampai rumah kat lobby lif, sebab adik aku pergi makan dengan kawan2 dia, aku tunggu pun sebab nak hantar dia pergi sekolah, ada kelas malam katanya. So fine ar aku pun tunggu ar, sementara nak menunggu adik aku ini, ada ar aku usha ar satu couple ini yang berbangsa cina ini keluar dari lif, yang peliknya keluar je dari pintu lobby tu terus ke kereta aku sambil memimpin tangan gf die tanpa melihat siapa yang ada dalam kereta tu. Dah ar jalan laju je terus ke kereta aku and nak bukak pintu kereta aku bahagian belakang. Berkali2 gak ar dia nak buka pintu tu coz aku kunci kereta tu, aku sahaja je biar die berkali2 cuba buka....pas tu aku turunkan tingkap dan menunjukkan wajah ku yang cute ini, lalu mengatakan

aku: "soei sir, you wrong car sir"...

termalu: "ooppsss..sorry..sorry..."

pas tu gf dia tergelak2 kerana kemaluan di atas kejadian sebentar tadi, bf dia pun gelak gak pas belah dari situ sambil memimpin tangan gf die....ape lak riaksi aku???ape lagi aku gelak terbahak2 ar dalam kereta tu...nasib baik xleh nk berguling2....kalau ada ruang mmg aku buang..hahahhahha....lawwwkkkk...ddddooowwwwhhh....nasib baik aku lock pintu tu, kalau x sure die terus masuk n duduk pas tu baru perasan yang die dah silap masuk kereta...gagagagag....kejadian ini teringat kat akak kat ofis aku....lebih kurang macam ini lah tp cerita dia agak memalukan gak ar...mana xtaknya, dia ingat kereta tu kawan dia, pas tu terus masuk nak membebel2...pas tu baru perasan silap masuk kereta....hahhaha....kalau aku malu sioootttt.......

adakah anda pernah mengalami kejadian seperti ini?????ada??ada??ada??hhaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails