Pages

Wednesday, November 3, 2010

Menang Contest!!!!

Sempena bulan audit (ISO) ini, so department QA (Quality) telah membuat satu contest iaitu Cross Puzzle Contest, contest tu open kepada semua staff kat ofis aku ini termasuklah diri aku ini. Pada mulanya aku xamek pot sangat ar pasal contest ni, tapi ada masa tu budak2 belakang kecoh2 pasal contest tu, so aku dengan langkah yang bijak dan pantas, aku telah melakukan...jeng..jeng..

aku: ko dah siap da??ade jawapan?ade lebih ar borang tu??

mangsa: dah siap dengan jawapan lagi....ada...nak amek..

aku: apa lagi bak sini aku nak copy and paste....

mangsa: aku punye ade kat kak siti...g amek...

aku: ok2..

aku dengan pantasnya amek borang tu dan isi ar dengan senyuman yang menawan, pas abas mengisi kotak2 kosang dengan jawapan yang telah diberikan, aku dengan pantasnya mengsubmit contest tu. Aku saje je nak masuk, nak memeriahkan lagi acara itu, xmengharap pun untuk menang..just untuk suka2 je...

kelmarin (isnin), tiba-tiba ada kak izan panggil aku dan bagitau nnti kul 10:30pg g bilik training ada cabutan untuk pemenang-pemenang contest puzzle nie....hjahhahaha...aku tercalon rupanya...hahahha....

Ada 10 hadiah disediakan dan bermakna hanya 10 org sahaja yang layak untuk menerimanya, so disebabkan lebih 10 orang menjawab dengan betul, maka dengan itu diadakan cabutan bertuah ar. Seorang demi seorang nama disebut tapi nama aku xmuncul2 gak, tapi memandangkan ada nama pemenang dah disebut tapi orangnya tiada, dengan itu orang tu xdpt lah hadiah and aku ada peluang lagi ar untuk mendapatnya...so kak Fra telah mengambil satu nama, dan nama itu adalah

kak Fra: Khairul Zulhilmi

Aku ke??yyyeeeeSSssssss dan yeeeaaaahhhhh!!!!!!.....hahaha..aku menang gak....terima kasih kak FRA.....

terharu kerana menang...huhhhu :(


Ini lah hadiahnya....cup pun cup lah janji dapat hadiah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails