Pages

Tuesday, November 16, 2010

Pengorbanan Lembu, Kambing, Unta dan Ayam....

Assalamualaikum dan salam 1malaysia...

Memandangkan esok dah nak raya haji, aku pun mengambil kesempatan ini mengucap Selamat Hari Raya AidilAdha kat korang semua....Raya Haji untuk tahun ini aku xde lah nak cuti panjang2 macam raya puasa tahun ini, seminggu aku cutikan. Esok je aku cuti...dah memang sok cuti ar kn...hahaha...aku xdenya nk ambil cuti sampai jumaat sebab aku nk simpan cuti tahunan untuk masa2 kecemasan dan untuk aku cuti bulan 12 nie sebab aku nak pergi bercuti di langkawi bersama rakan2 sekolah ku.....xsabar lak rasanya...yeeaaahhh!!!!. Lagi pun cuti aku tinggal 3.5 hari je sampai hujung tahun....tapi kawan ofis aku cakap bulan 12 nnti ade 2 hari tambahan cuti...yeahhh!!!!....sabar2...bulan 12 nie aku cuti panjang...hauhuaua.....



Sekarang ini aku kurang tidur sebab nak siapkan story album untuk customer aku yang menunggu lama...hehehhe...soei ek...sabar itu separuh daripada iman...tapi akan ku cuba siapkan hari ini dan sok antar kedai print (tu pun kalau bukak ar) dan berharapa akan siap hari jumaat ini sebab aku nak buat contoh kepada customer baru aku nnti....huhuu...harap2 dpt...amennn....

Ok setakat ini sahaja aku nk bagi tau kat korang...so kepada yang pulang ke kampung halaman, memandulah dengan berhati2...ingatlah orang tersayang..sayang...sayang....sayang..eh ternyanyi lagu alif aziz lak...hehehe....beraya lah bersama keluarga tercinta dengan gembira dan penuh bermakna....kepada yang naik bas tu...berborak2 ar dgn driver tu..kalau die rasa ngantuk sgt..korang je lah amek alih tempat die...dapat ar korang merase memandu bas....hahhaa....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails