Pages

Friday, January 15, 2010

Kelab Darul Ehsan

Ari ni (14/01/2010) cmpny aku ade bt satu event kat Kelab Darul Ehsan (KDE), tujuan die bt ni nk bg tau ar ape projek utk thn ni...pas tu ade ar makan2...yg penting skali, makan2 ar...sedap kot lauk2 yg dihidamgkn tu....Aku hampir terlupe ari ni ade event, nsb baik mmbr ofis aku ingatkn mse breakfast kat cafe pg td:

mmbr: Nanti ko g ngn spe jap gi??
Aku: g mne???
mmbr: g KDE ar...
Aku: Loooo....aku lupe ar, nsb baik ko ingatkn aku...
mmbr: Tu ar korang ni, aku tanye semua lupe, cume aku je ingat..Coz aku ingat mk je..haha
Aku: Patut ar ko ingat..hahaha..Alamak!!Aku lupe nk bwk camera ku..klu mcm ni kene blk ni.
mmbr: OK gak tu..leh amek gmbr aku nanti...
Aku: OK...

Pas breakfast je aku trs jupe kak Nitty utk mintak kebenaran blk umh jap amek camera...die pun bg ar aku blk...dlm mse 1/2jam aku smp ofis semula..Pas tu kul 11.25am aku pun b'gerak ar ke KDE bersama 3 rakan ofis ku...Smp je kat sane, dh ramai dak2 smp...die owg ni g bkn nk bg tau...klu nk g lunch siap call lgi...tp nk g KDE ni xde bg tau lak..mentang2 free (cmpny support).

Aku pun mula ar tugas aku sbg photographer event tu...so tgkp ar gmbr sane dn sini..Beberapa minit kemudian CEO dan COO pun smp, maka bermulalah upacara tersebut...Pembentangan oleh CEO tu mengambil mse lbh kurang 1.30 jam ar sblh mjls mkn2 bermula....tp CEO tu aku smpt ar online bukumuka (FaceBook), tmpt tu ade WiFi ape lgi guna ar kemudahan yg telah sedia ada....hehehe...ambil kesempatan katekan...Pas tu abs presentation, ape lgi makan ar smp muntah!!!huahuahuahuhau....so aku ade attach beberapa gmbr sbg kenangan...


ni lah even die

ni lah name tmptnye

CEO aku tgh bt presentation dn inilah staff yg ade

baru nk bermula

sempat lgi aku berfacebook

roti yg menyelerakan

ni lauk yg aku amek...hahah..byk kn???nyam2..

ni kak ogie punye lauk...penuh smp nasi pun terselindung

puding yg menarik

ni lah lauk yg dihidangkn di ats buffet....

makan time...berebut2 nk amek mknn...

jemput mkn ek...

bergmbr bersama COO (the white person)

smile :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails