Pages

Thursday, January 14, 2010

iPhone

Nak tulis semlm dh ngantuk sgt,
so tulis arini...heheh...akhirnye smlm aku dpt gk memiliki iPhone,
walaupun 2nd hand janji murah, gred A-, msh cntk dan menarik,
aku ape lagi samba ar...

Kisahnye bermula begini, kawan ku (aishah) telah menghantar mesej.
Aku ade jual iPhone biase je tp 2nd hand ar, dengan harga RM??? (harge xleh dnyatakn).
Pada mulanye aku xde ar berkenan sgt, biase2 je...pas tu xsmp sebulan, aku mesej die balik,
nk tanye psl iPhone tu, manelah tau kot2 dh jual ke...rupe2nye lum jual lgi...

Aku pun terus ar mesej die yg aku nk tgk dlu, klu ok aku trs amek.
AKu janji ngn die mlm semlm kul 11mlm kat umh die,
dengan menunggang motor ku fz150i, aku pun smp ar umh die, bukan jauh pun umh die,
lbh kurang 350m. Aku smp je trs tgk iPhone tu, siap kuar dlm kotak die tuuu....
setelah dibelek2 aku pun tawar menawar lah harge die...hehhee...
akhirnye dpt ar harge yg berpatutan....hahahha...aku dpt memiliki mu iPhone..hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails