Pages

Monday, January 4, 2010

Hari PERTAMA untuk 2010

Assalamualaikum semua,

Hari ni aku kene bangun awl pagi untuk mencari rezeki atau sesuap nasi untuk mengalas perut ini bagi tahun baru ini iaitu tahun 2010. Di waktu pgi yg sejuk kerana hujan di waktu pagi, membuatkn ku lena di buai mimpi, nasib baik aku x terbabas untuk pegi keje ari ni. Kalau tahun lepas aku selalu g keje lewat @ tepat pada waktunye iaitu kul 8.30. Tapi pada tahun ni aku nk ubh kelewatan aku untuk dtg keje dgn lbh awl lagi (mane lah tau dpt bonus lbh sket). Aku fikir nak naik motor ku (fz150i) yang sudah lame tersadai di bwh rumah ku untuk bwk pergi keje sbg tmn ku di jalan raya. Tapi cuaca tidak mengizinkn aku berbuat demikian. Dengan itu, aku pun bwk ar kete ku sbg teman untuk ari ni. Jangan bersedih motorku, insya'allah esok ko blh berkhidmat utk ku setelah sekian lame ko berehat, itu pun klu cuaca baik ar. Setelah sudah bersiap sedia gi keje untuk hari pertama bagi tahun 2010 ini, aku smp tmpt keje kul 8.28pg, so bermakne aku datang awal ar..hahaha...ok ar nanti aku smbg lg...skg ni waktu keje..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails