Pages

Monday, January 18, 2010

Jutawan



Bangun di awal pagi untuk menghadiri satu konvensyen yang diadakan di Hotel Times Square.
Perghhhggg...malas giler kot nk g konvensyen tu...dh nk kene bgn pgi2, mcm nk kene g keje lak, padahal hari minggu kat mse tu. Tapi di sebabkn mak aku kejutkan berkali terpakse ar bangun sebelum dia bertukar suare singa betina, mampus aku. Manenye, dh kejut berkali2 tp xnk bgn, spe yg hangin klu mcm tu, klu aku, aku pun hangin. Nasib baik ar mak aku xsimbah air satu baldi. Tapi klu die nk bt gk, die kene pkir nanti basah lak katil, pas tu nk kene kering kn..klu x mmg bau hapaq ar kn.

Mesti korang ingat konvensyen ape yg aku gi ni kn??sebenarnye aku, fmly aku termasuk adik aku dan kawan2 mak aku telah pergi ke satu konvensyen utk mengetahui cara untuk menjadi seorang jutawan dari kosong hinggalah menjadu jutawan. Dan dengan itu konvensyen ini dinamakan Konvensyen Dari Kosong Sampai Jutawan. Aku sampai kul 8.45, pas tu naik lif ke level 14 n pas tu terus register kat counter pendaftaraan ar..mane lagi..hehehe...

Nasib baik ade breakfast utk di mkn, dh ar aku lum breakfast lgi. Tp memang sedap ar, maklumlah masakan hotel. Lupe lak nk perkenalkn panel2 yg hadir utk konvensyen itu, tp panel2 ni semua jutawan babe, tu pun klu korang kenal ar..

1. Dr. Azman Ching
2. Irfan Khairi @ IK
3. Abang Abu
4. Chef Li
5. Billi Lim

Die org ni semua jutawan kot...ppperrrgghhh..mmg respect ar kat die owg n die owg nie mmg sporting ar mse present die punye presentation. Semase mjls tu berjalan lancar, byk ar aku dpt ilmu2 yg amat bergune untuk kite mcm mne nk jadi jutawan...lagi2 umur aku yang muda ini..blh jd jutawan muda malaysia yg keberape ntah ar..hehhee....so aku ade ar amek gmbr sket2...


dapat beg...

ni lah banner die...



pendaftaran...ape name aku ek??hmmm....

ni lah abang abu...

ni lah keadaan apebila bt xtvt...

bergambar bersama irfan khairi kot....

gmbr beramai-ramai ngn Billi Lim

aku pun dpt gk..berdua lagi tu....

beramai2 bersama Dr. Azman Ching

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails