Pages

Saturday, January 16, 2010

Canon EOS FACEbulous Photography Contenst

...Hai semua....
...Kul 10.20 mlm tadi aku ade msk satu contest...
...Iaitu EOS FACEbulous Photography Contest...
...Ni pun aku dpt info drp kawan aku asyraf dan aiman...
...Coz die owg antar mesej kat Facebook aku...
...Mintak aku votekn die owg...
...Bile aku vote n tgk contest tu...
...Aku pun join ar...

...Kul 10.35 mlm...
...Aku upload gambar untuk menyertai contest ni...
...Aku pilih theme children...
...Maka dengan itu aku memilih gambar ank buah aku yg tercomey...
...Nurul Insyirah Darmia...
...Pada mulanye aku nk pilih theme scereny (permandangan)...
...Coz aku ade amek gmbr permandangan di swh padi kat sg. petani...
...Aku ade gak amek gmbr sepupu aku ketika main buih sabun...
...Semalaman jugak ar aku nk pilih gmbr mne menjadi pilihan antara 3 gmbr...
...Untuk menyertai contest ni....

...So setelah semlmn berpikir...
...Akhirnye aku memilih gmbr ank buah aku...
...Untuk menjadi gmbr utk dipertandingkn dlm contest ni...

...So aku nk meminta bantuan korang utk vote pic aku...
...Care nk undi (tp rasenye kene jd fan club kot)...
...1. Click link di bwh.
...2. Click Vote Photo Here
...3. Cari theme children n Click link Children
...4. Cari gmbr yg ade name Khaiurl Zulhilmi Muhammad n click gmbr tu
...5. Anda nampak 5 star tersebut??Click start tu..klu blh 5 start ar..hehe
...6. Terima Kasih ku ucapkn...
...Thank you for who vote for me...
...Don't Forget...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails