Pages

Thursday, September 9, 2010

hampir 5 jam aku mengemasnya....

Tengah aku layan berfacebook malam semalam, mak aku dah bising2 sket pasal keadaan bilik ku yang "amat kemas"...die jeles ar tu melihat kekemasan bilik aku...sebab tu die suruh aku kemas, kemas dan kemas lagi sampai dia xjeles....hahhaha...mana tak nye, bilik aku nie blh dikirekan sebahagian mcm store untuk barang2 dia dan separuh lagi tempat aku berteduh....hehhehe...

Aku kalau dah mula mengemas ini amat lah dan sesangat lah rajin....so siapa yang dapat memiliki aku mmg beruntunglah wahai gadis2 diluar sana....(promote lak)...so aku tunjukkan bertapa rajin nya aku...

. : SEBELUM : .



So setelah aku menghabiskan masa hampir 5jam untuk mengemas dan buang kotak2 serta barang yang tidak mahupun tak nak di pakai/gunakan lagi. Peergghhhh bila dikemas2 banyak habuk kotttt....tebal2 lak habuk tu.....Masa aku tengah kemas tu, terjumpa jugak akhirnye penutup lens camera aku yang telah lama menghilangkan dirinya....happy ar giler ar tapi xde ar aku menjerit2...aku jumpa benda itu kat bawah table PC aku....so xde ar aku risau akan kecalaran pada lens aku lagi....

. : SELEPAS : .



Jam pun dah menunjukkan pukul 3 pagi kottt....dah ar esok kerja...memang datang lewat ar..(ko mmg dtg lewat pun)....Selepas selesai je aku pun terus bersahur, basuh muka dan terus tidur...ZZZZzzzzZZZzzz...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails