Pages

Wednesday, September 8, 2010

Pengumuman hari raya

Selesai sahaja aku membersihkan diri ini setelah berbuka bersama keluarga tercinta dan ketika itu adik aku serta sepupu tengah melalak2 dengar macam2 lagu kat bilik aku, tiba2 muncul lak tuan hj ini untuk pengumuman untuk hari raya. tahun ini. Aku dengan berbekalkan tuala dan boxes khusuk mendengar pengumuman tersebut. Sementara itu aku sempat mencapai iPhone aku n snap picture semasa pengumuman itu sedang di baca. Sebab ape aku snap gambar ni??sbb aku nk post kat blog macam sekarang ini lah...ahhahha

Sesudah pengumuman raya selesai di umumkan, adik aku menjerit kelompatan kerana kegembiraan yang tidak terkata, hanya mampu menjerit dan berkata "yeah...!!!yeah...!!!hari jumaat raya!!!". Akhirnya terjawab juga segal gosip2 yang mengatakan bahawa hari Khamis raya, so aku dengan tidak mengambil tahu sangat dan hanya menunggu pengumuman kat tv sahaja.





SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
SEMUA YANG SUDI SINGGAH DAN SETIA MEMBACA BLOG SAYA INI


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails