Pages

Tuesday, September 14, 2010

kad jemputan kahwin yang sempoi dan menarik

Aku dapat kad jemputan kahwin ni 2 hari sebelum raya...so maknanye aku dapat kad ni hari rabu lepas ar. Kali ni majlis sebelah lelaki kat johor gak coz sebelah perempuan kat johor gak...kiranye die nie kawan satu negeri ar....sebelah perempuan dah lame buat dh sebelum bulan puasa lagi....yang penting akad nikah babe...majlis2 bersanding nie boleh buat lambat sket...betul x???...Kali ini die buat sekali dengan majlis bersanding dengan adik die...so jimat ar...hehehe....

Apa-apa pun time aku dapat kad tu, aku ingatkan kad raya coz size die macam kad raya....lagi pun kad kahwin kan lain2 style tapi kali ni lain sket...xpenah ar aku dpt kad mcm nie....bila aku buka je dan tengok kad tu..peergghh...smart ar walaupun simple n sempoi je design die..

Sampul kad kahwin

Bahagian luar kad kahwin


bahagian dalam kad kahwin

Terima kasih menjemput aku...aku pasti akan datang majlis ko nie hafidz bersama rakan2 ofis yang lain....


p/s:satu persatu kawan aku dh kawin....bulan 12 nie kawan baik aku kat umah lama dh nak kahwin....huhu...aku bila lgi ek???pasangan hidup pun lum jumpe....duit pun lum kumpul lgi...hmmmm

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails