Pages

Thursday, September 9, 2010

Rendang ayam yang paling sedap di dunia

Hari ini aku kerja macam biasa cume yang lainnya ramai staff takde sebab ramai yang dah mula bercuti....so aku dtg macam biasa dan buat kerja mcm biasa...Selepas tu, kak wan bagi tau yang En. Rahman (bos department aku) telah memberi kebenaran untuk pulang awl iaitu tengah hari dah boleh pulang....yaahhoooo!!!!Pas tu pulak....pas tu tiba2 abg Azrin panggil turun bawah coz ade meeting jap...aku ingat meeting ape..rupe2nya COO panggil meeting nak ucapkan selamat hari raya dan bagi tau kepada staff yang datang hari ini boleh pulang tengah hari ini...

Kul 1tgh hari aku pun blah ar dari ofis dan jupe staff2 yang ada untuk ucapkan salam lebaran. Sampai je umah xde orang lak kat umah so aku pun rehat dan tengok TV. Beberapa jam kemudian mak aku pun pulang dari shopping kat JJ rupanya. Memandangkan raya akan menjelma esok hari, mak aku pun mula membuat rendang ayam....ppeergghhhh wa cakap lu..rendang mak gua memang terbaik ar...paling sedap aku penah makan...masakan mama memang sedap pun...so aku pun tolong ar mana yang patut..

ni tengah nak masak

Kueh raya dh siap susun oleh adik aku...

ni lah die hasilnya Rendang Ayam Mama....

5 comments:

khdjhAdbh12 said...

sedap rendang ayam.. bleh dtg raya ni.. lalalal~~~

ubey said...

bile2 pun blh...tp klu nk best tunggu open house ku nnti..

Bidin@pidin said...

ble?

ble??

ble???

Bidin@pidin said...

ble?

ble??

ble???

Bidin@pidin said...

ble?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails