Pages

Tuesday, July 27, 2010

baru perasan

Sampai rumah ari ni kul 8.45mlm sebab aku OT td dan kalau ikutkan nk OT smp kul 9.00mlm tetapi memandangkan ada drama yang menarik nk aku tgk adalah cerita yang bertajuk "Kau Laksana Bulan". Cerita ini mmg best ar walaupun aku tak tgk dari episod awal tapi cerita die mmg menarik dan aku baru dapat tau yg ctr ini di adaptasikan dari sebuah novel yang tajuk die pun sama gak "Kau Laksana Bulan". Salah satu sebab lain adelah pelakonnya yang mantap antaranya Ayu Raudah, Zul Huzaimy, Fizow Omar, Ashraff Muslim dan lain-lain lagi ar....Nak tau lbh lanjut tgk ar ctr nie setiap hari Isnin, kul 9mlm at TV2 n nak tau kesudahannya beli ar novel ctr nie (tolong promote lak aku nie).

Ini lah novel dia...

Selepas habis je ctr tu sambung tgk ctr Dotie at Astro Ria lak, pas tu baru ar g umah abg aku coz petang td die call suruh amek durian kat umah dia, ok fine aku pun g n amek buah durian tersebut. Dah amek durian dan sampai je umah aku rasa lapar, aku pun g ar dapur kot2 mak aku ada masak something yang boleh aku santap di kala aku tengah kelaparan ini coz sejak balik dari kerja lagi aku dah rasa kelaparan. Rupa2nya ada sup ayam mak aku masak untuk hari ini, dh lama aku xmakan sup ayam masakan oleh ibuku yang tiada bandingan..nyam..nyam...aku pun ape lagi, panaskn sup, nasi dan akhir skali buat telur goreng hancur kicap...


telur goreng hancur

Telur goreng hancur kicap

Sup Ayam...

nie lah hidangan untuk dinner aku kali ni..




***dulu aku suka baca novel n sanggup beli novel bt koleksi n pinjam kat mmbr2 gurl masa sekolah menengah dlu..1st novel skandal (peeergrghhh ingat lak aku)..hhahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails