Pages

Wednesday, July 28, 2010

dh nak pegi rupanye....

Bukit Tinggi

Padang

Map

Sedar tak sedar tinggal 2 hari je lagi..hahahha...tak sabar rasanya..yeeaahhh!!! dapat gak aku pergi bercuti di Indonesia sebab sebelum ni asyik adik aku je yang g ikut mak aku g bandung ar, jakarta ar tapi kali ini aku dapat ikut gak. Thank to my mum because sponsor ticket flight...hehehe...but don't worry, perbelanjaan kat sana SDN BHD ar...heheh...tp klu nk support gak blh je ma... Lagi pun ini 1st time aku jejak kaki negara jiran kita sendiri, iaitu indonesia. Trip kali ni, kita orang akan pergi ke Padang dan Bukit Tinggi selama 4D3N. So harap trip nie seronok dan menjadikan ia satu kenangan manis bagi aku, mane lah tau ade cewek2 yang cantik bangat seperti agnes monika ke...hahhaha....



p/s: so ade sape2 nk kirim ke??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails