Pages

Friday, July 9, 2010

Kecewanya....


Hari ini aku masuk ofis agak lewat ar walaupun aku ni takde ar selalu lewat tp lewat ar...hahahha..niat di hati nak pergi ar klinik kerajaan kat Keramat AU2 ni, so aku pun gerak kul 9.30pg tp aku masuk ofis dulu tunjuk muka. Ala lagi pun ofis aku dengan klinik tu xjauh mne pun, jalan kaki pun, xsampai 5mnt pun tp memandangkn aku menunggang motosikal so aku g ar ke klinik dengan menunggang motosikal.

Sampai sane aku park motor aku dan terus ke kaunter pertanyaan:

Aku: Tumpang tanye ye, saya nk bt braces la kat sni blh kn??

nurse: Ye, boleh tapi umur cik bape?

Aku: ??thn...(rahsia hehehe)

nurse: Maaf ye cik, xblh ar, umur 18thn ke bawah je yang boleh bt, nie arahan kerajaan...

Aku: ooo yeke??xpe lah klu dh mcm tu...(kecewenye...tulah mase pas SPM xnk bt..kan dh menyesal...huhuhuu.. :( )

*mase aku tanye nurse tadi, aku nmpk ar gigi die dh pakai braces...mentang2 ar ko keje kat situ..huhu..gile jeles aku...hahahha

Aku pun pulang dengan kekecewaan n smp je kat ofis trn tulis entry blog nie...huhuhu...



*Sapa2 yang nk beli kueh/biskut raya untuk tahun ini bg tau ek..nnti aku akn postkn gmbr2nye..sure sedap walaupun xrase...mesti meleleh n menarik minat anda untuk membelinye...

2 comments:

Unknown said...

buat je kat swasta beb. kumpul duit ;)

ubey said...

baik.......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails