Pages

Wednesday, July 14, 2010

Pelik...Lain..Bergaya...Hensem...

Setelah sekian lama aku tidak memakai kemeja-T berlengan panjang, maka pada hari Isnin lepas aku memakainya, sebabnya seluar dan baju tidak bergosok. So aku pun pergi ofis dengan berpakaian serba hitam kecuali kulit ku..hehehe...baju hitam, selaur hitam n selipar pun hitam (selipar???haha..relax kan..aku g ofis pakai selipar je..sempoi...). Sampai je ofis ada ar mata yg memandang aku dari ats smp bwh. So aku pun pelik dan buat bodoh ar sampai ada lah beberapa orang di ofis menegur aku, antaranya:

1. 432!!ko nmpk lain ar ari nie...

2. Wooo...smart ko hari nie....ada interview ke???

3. 432!!hensem ar ko ari nie...

4. Bro!!ko mmg nmpk hensem ar hari nie..

5.dll

Bila aku dengar semua teguran yang memuji, so rasa kembang, bangga, malu dan poyo pun ada...hehehe....Dia orang semua pelik bila nmpk aku berpakaian macam itu sebabnya selama ini aku pergi ofis hanya berpakaian biasa je...seluar slank, baju berkolar dan selipar...sempoi kecuali ari isnin ar coz pakai uniform ofis..itu sahaja....tapi kali aku pakai macam ini sebab dah lama aku tak pakai...kalau pakai pun masa belajar pergi kelas setiap hari isnin dan masa praktikal kat company yang aku kerja sekarang....


*p/s: buat pertama kalinya untuk bulan ini aku rasa hari ISNIN ini best coz kalau seblm ini rasa malas je nk g kerja....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails