Pages

Thursday, July 15, 2010

Floria 2010 part 2



Aku bangun tidur hari Ahad lepas dalam kul 11.00 pagi ar, biasa ar hari minggu, hari untuk rehat2 dan bersama keluarga serta rakan2. Setelah basuh muka dan mengosok gigi ku ini, aku terus buka Facebook. Lagi pun takde nak buat apa, aku pun terfikir yang aku plan nak pergi FLORIA 2010 kat Putrajaya. Aku plan nak pergi hari Sabtu tetapi aku telah menerima jemputan dengan satu misscall dan call yang mengajak ku pergi Sunway Lagoon, free tuu....siapa yang tak nak pergi kan, dah lah FOC (free of charge). Pergi free pun sebab ada Family Day MediaPrima, so aku terus bangun dari katil dan terus bersiap untuk pergi Sunway Lagggooooonnnn.....

Berbalik kepada Floria 2010, pada mulanya aku rasa macam malas je nak pergi sebab takde teman nak menemani aku untuk pergi ke sana. So aku pun saje2 lah aku post kat facebook


Last2 aku ajak ar member aku sebab aku tengok ar kat status dia kat YM die yang menyatakan "bbbboooossaaannnnn'....Kalau bosan meh sini ikut aku pergi FLORIA 2010 kat Putrajaya, setelah berjaya di pujuk akhirnya menjadi gak...hahahhaa...so klu nk tengok gambarnya leh tengok kat facebook aku or klik je kat sini.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails