Pages

Wednesday, July 7, 2010

Karnival Hari Usahawan Sekolah ku 2010

Tempat: SMK Setapak Indah

Tarikh: 3/07/2010

Masa: 10:30pg

Aku pergi dengan adik aku dan kawan dia tapi aku janji dengan kawan karib ku iaitu asyraf (tomato) dan irsyad (pingu) jumpe kat pintu pagar sekolah. Tujuan aku pergi adelah:

1. Jumpa cikgu2 yang banyak berjasa, mengajar dan mendidik ku selama ini sampai ar sekarang, terutama cikgu Pn. Yuhanis sbb aku dengar citer die baru pas operation ape ntah.

2. Usha gadis2 or junior2 aku yang manis2, cntk2, ayu..hehehe..mane lah tau terpikat kat seseorang ke...tu tujuan aku dengan pingu....hahahha

3. Tengok keadaan sekolah coz ape yang berubah selama 5 tahun aku meninggalkn sklh tersebut.Kat sane aku jupe cikgu2, junior2 ku dan ade gak senior aku yang datang.

Masa karnival tu aku, pingu dan tomato dpt penajaan dari raja dan jpah coz menaja kupon untuk karnival tersebut. So kami menerima tajaan sebanyak RM15, terima kasih kami ucapkan kepada penaja kami...heheheh. Dengan hasil kupon tajaan tersebut, kami pun beli ar makanan n minuman, pas tu kite duk kat kantin dan makan ramai2 bersama tomato, pingu, raja, jpah, izzat, adik raja, dan intan.Setelah habis menjamu selera beramai2 aku pun pergi usha ade satu gadis yang manis dan sedap mata memandang ar, coz sblm mkn tadi aku n pingu terperasan ar si gadis nie, so kite orang pun pergi ar usha lagi. Nasib baik ar die ade lagi kat situ, aku dengan memberanikan diri untuk bergambar dengan die, pada mulenye aku segan kott....maklumlah aku nie kan pemalu, lagi2 dengan gadis..

Aku: hai. leh x saya bergambar dgn awk?

Dia:hai..ha??gmbr??hmmm...ok blh...

Aku: terima kasih...

pas amek gmbr...

Aku: ade facebook tak?leh kasi gmbr kat facebook...

Dia: xdelah...

Aku: asal xde??

Dia: nk fokus study ar...Aku:hmmm..ok...


Orang ramai dah datang


tengah berbincang nk beli ape ek??

tengah menjamu selera

sape ek???



2 comments:

SM said...

waaa... rindu gile kt SMKSI..hehe
last aku join hari karnivaal pun form 3 je.. klu x silap aku la..huhu

ubey said...

lupe lak nak ajak ko...
ape no phone ko??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails