Pages

Monday, August 9, 2010

aktiviti di sabtu hari...hahahha

Hari sabtu macam biasa aku bangun dari tidur kul 12 tengah hari kerana keletihan bekerja dan bercuti di Indonesia. Dah lah aku terlepas nak pergi outing photoshoot bersama alang kat sg. congkak. Tapi tak apa la, maybe next time. So pas aku bangun, mandi dan makan nasi goreng ayam yang parents aku baru beli, aku terus keluar tengok wayang sorang2..hhuhhuhh...Nak ajak mmbr ada hal ar, lambat respond bila massage, ade yg dh tgk citer tu n mcm2 lagi ar, so aku decide ar pergi tengak sendiri sorang2. So aku pergi ar tgk wyg kat Wangsa Walk, cerita SALT. Sampai je kat sana takde lak orang beratur panjang, 5 minit je menunggu untuk beli tiket. So sementara nak menunggu untuk masuk tengok yang (wayang kul 4.45ptg so ade lagi satu jam aku nk tunggu) aku pun pergi kedai buku POPULAR coz aku nak cari gam gajah, solitap dan pisau. Kenapa aku beli semua barang2 tu???sebab aku nk repair bingkai cermin mata aku yang tiba2 mata masa aku bangun tido tadi. Kang xseronok lak aku nk tengok wayang nnti coz kaburrrr je.

Selepas habis menonton wayang, aku pun keluar ngn mmbr aku Ellen n tomato (acap) jalan2 di Kuala Lumpur. Aku n tomato apa lagi, kita orang pau ar ellen blanje makan McD coz aku n tomato nak merasa gak si Ellen nie blanje dan disamping tu kita orang dpt ar merasa burger terbaru McD tu GCB....hmmmm....boleh tahan ar rasa die...tp apa2 pun burger yang paling sedap n menarik setakat ni adalah Burger Oblong kat SAS Corner.....ssshhhiiiddaapppp...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails