Pages

Tuesday, August 3, 2010

akhirnya...

Alhamdulillah.....yeeeSSSS!!!!!....akhirnya aku dapat gak online coz selama aku kat Bukit Tinggi, Indonesia tak dapat nak online sebabnya, hotel di sana tiada WiFi untuk aku beronline dan tak ade kawasan yg boleh aku online...Huhuuhhu...ade kebosan sket ar coz xdpt aku nk update Facebook n blog aku nie....Kat Bukit Tinggi nie menarik ar untuk bercuti, bershopping n amek gmbr. Banyak ar gk gmbr yang aku amek smp aku kepeningan ar satu ari tu sampai aku xde mood nk bergambar mahupun amek gmbr. Memang betul2 spoil ar masa tu....tap keesokan ari nie aku bersemangat balik coz kurang tido agknya....so skg ni aku kat Padang, Indonesia, tido kat sini semlm je kat Bunda Hotel kerana soknya mau pulang ke tanah air. Nasib baik kat hotel nie ade WiFi yg boleh aku beronline dan update fabebook, nie pun battery nak abs dh...so tunggu kemunculan story aku ketika bercuti die Bukit Tinggi dan Padang nie...


ttuuuunnnggguuuuu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails