Pages

Monday, August 30, 2010

pertama kali aku melihatnya...

benda dah siap lama, tapi aku xpenah tengok hasilnya just dapat tengok jenis kain n warne je. Tu pun masa g ukur baju kat kedai jahit yang menjahit baju raya aku tahun ni. Alhamdulillah tahun ini ade baju melayu untuk raya ada kali ni, kalau x....pakai baju tahun, tahun, tahun lepas punya lak nampaknya. Tp tahun ni dpt baju baru..yeeahhh!!!yeeahhh!!!yeeahhh!!!....

Tahun ini agk sedih sket ar coz tuk sedara kat kampung (blah mak aku-perak) baru je meninggal kami semua buat selama2nya...Al-Fatihah.........Aminnnn. Ok yang kedua lak tahun ni xdenye aku nk shopping raya n beli baju raya untuk jalan2 mcm tahun lepas, coz tahun lepas agak masyuk ar smp aku berbelanja lbh seribu kot, mane xnya....aku blanje adik n mak aku sok aku nye lak last2 bru beli...hahha tp tahun xdpt ar coz xmasyuk ar...huhuhu..xpe2..baju msh pnh dlm almari tu khairul..jgn nk membazir...skg nie ko kumpul duit utk ko kawin nnti...huhu...ok2....

So nie lah baju melayu untuk raya aku tahun ni, padahal nk pakai masa nk g masjid pada pagi raya je tapi syok kot coz masing2 pakai baju baru mase tu dengan bersampin lgi tu....cntk, menarik ko mmg terbaik..hahha..baju nie dh lma siap kot...ade masa tu, ayah aku dh amek dh bju melayu ni n suruh aku try test pakai, ok ke x, so aku pun cari ar mane ar mak aku letak baju nie...so aku pun malas ar setelah putus asa mencarinya. Semalam mak aku nk antar g dobi gosok baju tu baru aku dpt try so nie lah hasilnya...suar je agak xlabuh kot...coz aku takut dpt pakai baju setahun je...maklumlah aku ni cepat tinggi tp pinggang n berat badan ku tetap maintain je..hehhe..lihat badan n pinggang ku..rampingkn....hahhahahha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails