Pages

Friday, August 20, 2010

indahnya di waktu pagi bila datang bekerja...

Assalamualaikum dan Selamat pagi semua...

hari ni mcm aku bermimpi lak, sebab xpenah2 aku dtg ofis awl, smp kul 8pg lak tu...huahua...slalunya sampai kul 8.30pg n paling lewat pun 9.00pg...heheh...tp ari ni alhamdulillah aku sampai awl coz pas sahur n solat subuh aku xtido. Hari ini aku sahur bukan kat NZ Curry House sebab smp je kat sana xbukak...giler bengang babe..peerghhhh..habiskn duit mnyk aku je...last2 aku p makan kat area umah aku je katD'Mamak....jadi ar drp xde n xsahur...

So setel semua sahur, solat, lepak2, on9 jap baru ar aku bersiap untuk ke ofis pgi nie...kuar dari umah kul 7.45pg....ari nie adik aku xg skolah...xtau ar cuti skolah or ponteng..maklumlah private school, bukan ikut mcm sklh biasa. Hari ini aku pergi kerja dengan penuh ketenangan n kerelekan sebab aku xterkejar masa utk ke kerja, keadaan lalu lintas pun tenang, lancar dan xde traffic jam.

Tengah aku drive kete tu sambil dengar lagu2 yg berkumandang di corong2 radio, rasa tenang babe...peerghhhh..mmg tenang setenang2nya lah kn, bawak kete pun xlaju mcm slalu g keje...rreeeellllaaxxxx jjjjeeeee...smp ofis pun xde nk berebut2 nk parking coz byk lagi kosong utk dparking kereta anda. Turun je dari kereta n aku toleh ke belakang, aku melihat suasana dan pemandangan yg indah di waktu pgi...dengan awan yg biru dan cantik ditemani cahaya matahari pagi yg baru terbit. peergghhh...kata hati ku "lawa gak klu aku amek gambar pakai dslr aku nie, lagi pun dh lama xberaksi tp malas lak nk kuar dari bag" so aku pun kuar ar iPhone aku utn menyenep pemandangan itu..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails