Pages

Tuesday, August 24, 2010

berbuka puasa di luar lagi...

Hoollllaaaa semua....kali ni aku berbuka puasa kat luar bersama family dan member parent aku. Ini pun aku dapat tau melalui panggilan yang aku terima daripada ayah aku sendiri....

Babah: Hello Angah...hari ni babah, mama n nurin berbuke kat luar..nak ikut x??

Aku: Hello...buke kat luar???kat ne??

Babah: Kat De Palma Hotel, Seksyen 19 Shah Alam

Aku: OK..ON (aku ape lagi...xbuang masa n setuju ajelah)

Babah: OK so balik awl sket, kite gerak kul 6.00 ptg kang...

Aku: OK...

So jam pun dh menunjukkan kul 5:30ptg, aku pun membelahkn diri dari ofis tu. Sampai je umah letak helmet kesayangan ku n rehat2 jap before we gogogogogo!!!. Kita owg g 2 kete, satu kete aku n satu lagi ofcoz ar kete aku. Adik aku naik ngn bapak aku n mak aku nak ngn aku disamping sepupu aku ikut skali coz nk antar die kat umah mak die dlu, tapi bapak aku dh gerak dlu ikut highway DUKE. Tengah aku drive on the way nk g De Palma tu bapak aku asyik call mak aku bagi direction g sana coz aku ni mane tau sangat area2 Shah Alam nie....memang fail ar...yang aku tau g I-City, Uitm n Seksyen 7...hahhaha...

So dh agk bosan dgn panggilan yang berkali2 dari bapak aku, maka dengan itu aku menjawab penuh dengan bangga lagi berlagak.."xpe ar babah gerak ar dlu xyah tunggu angah, kite jupe kat sana je"...peergghhh betul2 berlagak namanya....hahhaha...mane xnye, sebab aku on GPS yang telah diberi oleh bapak aku yang die baru beli yg xsmp sebulan pun die pakai coz sejak dia beli kete baru nie, dlm kete tu dh siap ade GPS so GPS yg die beli tu die pas kat aku...hahhaha...So aku pun dengan hati yang tenang ikut je direction drp GPS tu....nak dekat sampai je tibe2 GPS tu battery low..peerghhh giler berubah wajah ku...dari happy sambil senyum ke pengguna jln raya lain bertukar jd cuak coz bile2 mase je GPS tu padam secare automatic..arrrghhhhhh....Aku pun ape lagi, bawak laju2, dah ar SA ni byk sgt bulatan2...tp alhamdulillah ar....sampai2 je GPS tu padam...huuurrr....lege babe....Sebelum bende tu nk padam aku tanye mak aku mase aku berhenti kat traffic light...nie ke De Palma??betul ke tmpt nie??..sebab ape aku tanye, sebab mak aku dh penah pergi sebelum nie...hahha..akhirnya betul gak..

So nikmati ar gmbr2 di bawah nie...n teka lah lauk pauk yg d hidangkn...
























No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails