Pages

Monday, August 30, 2010

Cozy Place

Tahun ni aku berbuka puasa bersama2 mmbr skolah menengah aku kat Cozy Place. Tahun lepas dh buat kat Sabak Steamboat tp dengan dak2 sklh rendah so tahun ni dk2 menengah lak. Kalau ikut kan plan asl nk berbuke kat flaming steamboat, danau kota tp memandangkan nasib xbaik coz dh full kot tmpt tu utk ari ahad, klu ade pun ar kul 9mlm...aarrgghhh mmg x ar...aku g tempah ari jumaat kot...ingatkn ade tmpt ke utk hari ahad rupe2nye penuh...aarggghhhh..aku dh agk kelam kabut masa tu....so aku blk umh n fikir2 mne ar tmpt aku nk berbuke nie...hmmm..fikir punye fikir..yeessss..kat Cosy Place...

Ini lah tempatnya...aku tempah tmpt nie ari sabtu n nasib baik ade lgi kosong...aku trs g restoran die kott...nk face to face trs..tp bila sampa sne je terpampar kat pintu masuk die CLOSED...ok fine...aku pun amek ar no fon n trs call (pantas xtindankan aku nie..hahhahha). Ok dh setel blk n rehat.

Kita org smp around kul 6.45ptg ar...amek tempat n sembang2 jap. tgk jam kul 7.00 owg dh g tmpt buffet amek mknn...kite owg lepak lagi..bak kate mat prai "jgn amek makanan awl2 nanti kurang pahala" (betul ke) kite owg pun layan aje lah kata2 die tu..hahhah...tp mmg happening ar masing2...dh xtahan dh tgk meje sebelah dh penuh dgn makanan..kami pun mengerakkan operasi terjah n amek..hahha..so ni lah bru meje bahgn kwan aku...semua yg hadir 11org je..xramai mne pun tp tetap gumbira gitu...

Aku n tomato yg diambil gmbr oleh helmi...ni tgh menunggu azan berkumandang menandakan waktu maghrib dan berbuke puasa.

Inilah rakyat2 yang hadir untuk berbuke puasa kali nie....thank korang...

semua amek lauk je...mcm mkn hidang lak..hahha...ni di katekan pentingkn kwan2...hehe..bgs2..
paan , pingu n hilmi

hilmi, mat prai (carl izar) n syah (jaguana)

pas dh kenyang ape lgi ar photo group ar..ni semua memory nie..ok pas msg2 dh melantak makan, ape plan seterusnye???jeng..jeng..ape lagi karok ar...memandangkan dh dekat dengan wangsa walk, kite owg pun g bantai karok kat SuperStar 2 jam..semuanya berbakat.....

budak nie paling menyerlah..hahhaha..dh ar nyanyi lagi newboy (Tomok) - Meraung...hahha




So kepada mmbr2 yang hadir terima kasih banyak2..aku appreciate sgt2....yg xhadir tu xpe..next time aku buat lagi....rase seronok lak bile tgk mmbr semua happy dengan event yg aku buat...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails