Pages

Thursday, August 12, 2010

Alhamdulillah

Syukur Alhamdulillah sebab hari ini aku dapat juga bangun sahur buat kali pertamanya untuk bulan Ramadhan kali ini. Semalam aku xsahur sebab terlebih sudah waktu bersahur...huhuhu...tp kali ini alhamdulillah. Terima kasih ku ucapkan kepada ayah ku kerana menjerit dan memanggil nama aku ketika ku di buai mimpi-mimpi...hahahha...Pagi tadi aku orang yang terakhir bangun sahur, lebih kurang kul 5:25pg ar aku mula makan....Kan sahur lewat lebah afdalll..hehehe..so selepas sesudahnya aku bersahur, aku pun kemas ar pinggan mangkuk dan gelas di atas table... so aku pun cuci ar mana yang patut sebab korang fikir ar kalau ko orang yang last tu faham2 ajelah dan lagi satu, aku kesian gak kan mak aku yang penat mencari rezeki untuk anak2nya dari pagi hingga ke malam. So bila dia bangun nanti baru terlihat lah wajah yang gumbira sebab semua nya sudah dibereskan oleh ku...hahahha...so kiranya menringankan beban mak aku ar....I LUv MY MUM....MMMUUuuahaaHHHH.....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails