Pages

Sunday, August 15, 2010

Berbagai jenis dan pilihan di flaming steamboat


tak sempat aku nk post pasal berbuka puasa semalam, tapi tak apalah aku post dan nak cerita gak..hahaha...Sebenarnya kita orang dh rancang 3 hari lepas tp hanya ckp mulut n melalui FB je, tapi dengan semangat jitu lagi gigih perkara yang dirancang terjadi juga akhirnya walaupun xberapa ramai (mmg xajk ramai owg pun) cuma aku, pingu, petong n elleysa saje...xpe ar xramai xpe...Kita orang berbuka kat Flaming Steamboat, danau kota ek bukan kat sunway piramid piramid tu. Member aku kata flaming steamboat ni popular tapi aku xtau lak psl flaming nie, yang aku tau Sabak Steamboat aje...hahhaha

Aku kuar rumah dlm kul 6.45ptg, pas tu aku g ar amek mmbr2 aku, 1st elleysa, 2nd petong n akhir skali pingu. Selepas itu, terus g flaming tu, nsb baik die bukak cawangan baru kat danau nie. On the way nk ke kedai tu, mmbr aku terserempak dengan mmbr sklh menengah yg dh lama gak ar aku xjupe, aku pun park kereta kat tepi n tahan kete die. Mmbr yg aku maksudkan itu ade lah. Mutalib tapi aku panggil die kewek. Setelah bersapa2 n soal siasat, rupa2nya die dh kawin n ank sorang...huuuyyyooo..hebat ar mmbr aku nie, dh kawin dh die...gmbrenye aku...Bila lalu depan kedai tu, huuyyoooo...ramainya org sampai double parking babe depan kedai tu, so aku turun kan dk gurl dlu suh tgk tmpt dan amek bhn2 makanan untuk disteamkan sebentar nnti. Sementara itu aku n pingu mencari parking kereta memandang kan depan kedai tu pnh dengan kenderaan customer...

Azan pun dh berkumandang, so aku pun berbuke lah bersama rakan2 ku....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails